Першим кроком для вдалого старту - отримання логіна та пароля. Їх можна отримати у інструктора місцевого опорно-консультативного пункту, до якого приписаний ваш навчальний заклад. Звичайно, найкраще це зробити в період, коли проводиться масова реєстрація. Наприклад, в період з 28 травня до 22 червня 2012 року. Але і після періоду масової реєстрації можна буде отримати необхідні логін та пароль, які створені саме для вас, але треба буде трохи почекати на їх створення.
Допустимо, ви вже маєте логін і пароль і можете легко авторизуватися на сайті. Що робити далі?
В першу чергу, перевірте персональні дані і, при потребі, внесіть зміни та збережіть їх. Ви зробили перший і дуже важливий крок. Тепер всі можливі сценарії вашого навчання будуть формуватися системою виходячи із тих даних, які ви внесли в персональні дані.
Познайомимось із можливостями. Для цього оберіть на лівій панелі інструментів закладку "Навчання". Тут ви побачите схему навчання за кредитно-модульною системою, навчання за якою рівномірно розподілено на чотири роки. Це основна система підвищення кваліфікації в інституті. Ключовою особливістю кредитно-модульної системи її гнучкість, тут можна врахувати всі особливості (кількість посад та предметів викладання), зробити перерив у навчанні (наприклад, декрет), або навпаки продовжити навчання після тривалої перерви (декрет або тривала хвороба). Зараз навчальні модулі "прив'язані" до року навчання, але в дуже недалекому майбутньому можна буде самостійно визначати час та послідовність навчання. Головне, за певний період часу накопичити необхідну кількість кредитів та прослухати визначену кількість навчальних годин. Незмінним є лише діагностико-аналітичний модуль, який за будь-яких сценаріїв навчання є заключним. Але все це попереду.
Обов'язковий модуль "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі" є першим у списку навчальних модулів і це не випадково. Надзвичайно важливо, щоб кожен слухач курсів підвищення кваліфікації отримав достатній рівень володіння комп'ютером для вільного використання цих навичок у професійній роботі, а також, щоб використати набуті знання при вивченні наступних модулів, мати можливість вільно вибирати не лише тематику навчальних модулів, терміни їх вивчення, а й форму навчання. Звичайно, ці навички дозволять легше орієнтуватись на сайті, відслідковувати процес організації та обліку навчання у власній електронній заліковій книжці, тощо.
Перейдіть за посиланням на сторінку першого року навчання та ознайомтесь із описом спецкурсів та тренінгів, які покликані надати педагогам знання та навички у ІКТ. Їх досить багато - вісім і вони згруповані в залежності від стартового рівня володіння педагогом комп'ютером.
Хочу також наголосити, що навчання на тренінгах за програмами Microsoft та Intel організовано на місцях на базі тренінгових центрів із списком яких ви також можете ознайомитись на стартовій сторінці модуля. Більша частина пропонованих курсів очно-дистанційні і дають можливість слухачам зручно для себе організувати навчання.
Коли ви ознайомитесь із описами тренінгів та спецкурсів і визначитесь із тим, де і чого ви хочете навчитися, необхідно натиснути на кнопку "Записатись на навчання". Далі все дуже просто, оберіть назву спецкурсу або тренінгу, який вам сподобався і натисніть на кнопку "Записатись". Все! Ваше бажання вже збережено у базі даних навчання і воно буде задоволено у найближчий час під час формування навчальних груп.
Тепер не треба ходити в райво та районний методкабінет, повідомляти про своє бажання навчатись на ІКТ-курсах. Ваша заявка прийнята і в інституті і в районному методкабінеті. Тепер залишиться лишень дочекатися виклику на навчання.
Приємного та корисного вам навчання!
Немає коментарів:
Дописати коментар