понеділок, 19 березня 2012 р.

Опорно-консультативні пункти

На початку березня 2012 року в районні(міські) відділи освіти надійшов лист ЛОІППО про організацію місцевих опорно-консультаційних пунктів (МОКП) з питань дистанційного навчання в освітніх окгругах області.
Для чого їх створюють? Цілей кілька. Зокрема:
  • Технічна. Забезпечити педагогів освітнього округу можливістю доступу до Інтернету, а разом з цим уможливити здійснення електронного обліку навчання на курсах підвищення кваліфікації, запису на навчання тощо;
  • Просвітницька. Інструктори стають нашими представниками на місцях, надаючи консультації та відповідаючи на питання щодо організації та електронного обліку навчання, забезпечуючи можливість проведення колективних on-line заходів тощо. Це надзвичайно відповідальна місія, адже саме від того, як інструктор виконуватиме цю функцію, залежить ставлення педагогічної громади до нової системи. А значить, і перспективи її розвитку в майбутньому.
  • Консультаційна. Інструктор, в даному випадку, стає повіреним педагогів округу у їх перших кроках в системі, помічником у технічних питання, порадником у питаннях авторизації та роботи в особистому середовищі та на дистанційній платформі Adobe Connect тощо.  
На початках, коли педагоги ще не знають можливості системи, умов та правил роботи, в решті решт, просто не мають логінів та паролів, навантаження на опорні пункти буде досить великим. Але поступово, коли педагоги зареєструються та оволодіють принципами роботи на сайті, на особистій сторінці, навчаться працювати на дистанційній платформі, навантаження стане значно меншим. Адже для роботи педагогам буде необхідно лише комп'ютер з доступом до Інтернету. А значить, вони зможуть вчитися, записуватись на курси, відстежувати результати свого навчання на курсах будь-де: вдома, на робочому місці, в кафе, у друзів, родичів - всюди, де є Інтернет.


Немає коментарів:

Дописати коментар